2014. január 31., péntek

Álom ez vagy valoság??

*folytatás*

 Gyors lezuhanyoztam és elindultam a csajokhoz.. amikor.... megláttam egy kis dobozkát. ,,Kinyissam.. ne nyissam?? ' Gondolkoztam. Végül inkább nem nyitottam ki. Elindultam vissza a csajokhoz. Ahogy elindultam visszafelé meghallottam hogy a fiuk vitáznak.

James: Nem a Barcelona jobb mint a Real Madrid!!
Carlos: A f***t!! Azok egy csicskák.
Nathan: Fiuk nyugi!!!
James: Na most véged!!!!!!!!! Wááááá!!!!!!!!!- James rávetette magát Carlosra és neki áltak verekedni. Freddy megprobálta szétszedni őket de nem sikerült. Ekkor Kendall igy szólt:


Kendall:  Elég legyen!!!!!! Carlos egy napot nem birsz ki hogy ne szekálnál valakit?? És James tudom hogy.... - a többit már nem hallotam. Bementem a csajokhoz. Kate Vicky és Betty félig aludtak. Lizi meg csak ült és nyomogatta a telóját. Odamentem hozzá és igy szoltam:

Én: Lizi.. mi baj??
Lizi: Tudod hogy nemsokára lesz az 1D turné? És félek hogy Zayn el fog felejteni :(
Én: Jaj Lizi.. téged elfelejteni?? Téged nem lehet (: De menjünk aludni..honap nehéz napunk lesz!! - ekkor Betty halkan megjegyezte:
Betty: És milyen nagy meglepetés fog érni...

*Másnap reggel*

Reggel Freddy rontott be a szobánka!!

Freddy: Csajook...csajook!! Keljetek!!!
Lizi: Mi az Freddy??
Freddy: Gustavo most hívott. Griffinék 2 óra mulva itt vannak.
Vicky: Micsoda????? Betty keljél!!!
Betty: Mi van mááár.?
Freddy: Griffinék 2 óra mulva itt vannak.
Betty: Te jó ég!!  Akkor gyerünk öltözünk!!

Leszaladtunk a napaliba. A fiuk már felöltözve áltak kint.

Carlos: Helló hölgyeim! Hogy aludtatok?
Betty: Sziaasztok.! Röviden.! Hallom megint vitáztatok Jamessal. 
James: Igen. 
Vicky: Minvitáztatok?
Carlos: A focimeccsen vitáztunk.
Betty: Aha.. na de menjünk öltözni csajok. 
Kate: Szerintem is.. Elena gyere te is. 
Én: Oké pill... - Jameshoz fordultam. - 5 perc és jövők szívem.
James: Rendben. 

Gyors felszaladtam. A csajok kikészitették a ruhánkat.

Betty-n: 






Vicky-n:      
                 







Kate-n: 







Lizin:



Rajtam:


Gyors átöltöztünk és lementünk a fiukhoz. A fiuknak tátva maradt a szájuk. 

*lent*

James: Csajok szuperül néztek ki :)) Fölleg te szívem ♥
Én: Jaj James.. te se panaszkodhatsz :))
Carlos: Vicky *.* Wow
Kendall: Kate gyönyörű vagy :33
Logan: Nem mert az én Betty-m a legszebb ♥ :*
Freddy: Csajok csodálatosak vagytok!!

Ekkor csöngettek. Logan rohant az ajtóhoz. 

Logan: Griffin..lépjetek beljebb.
Griffin: Köszi Logan. Húú ez a ház gyönyörű.

James addig gyorsan felosont. Lehozta a gyűrűt. Carlos odament hozzá. 

Carlos: Minden oké bratyó??
James: Igen.. Elena ugye nem vette észre??
Carlos: Nem dehogy.
Kendall: Fiuk kezdődik.

Mindenki leült. Elkezdődött a videóklipp..5 percel később Griffin odajött hozánk.

*A vidiklipp bemutató után*

Griffin: Fiuk ez zseniális videoklipp lett. 
James: Köszii Griffin. -majd felpattant a szinpadra. - Köszönjük köszönjük. Remélem tetszet a videóklipp. Nos de nem ezért jöttem fel a szinpadra.. egy bejelntést szeretnék tenni. Itt ül elöttem egy gyönyörű, kedves és bátor lány. Az ő neve Elena Gillbert. Elena.. lennél a feleségem??
Én: Oh James... - azt hittem álmodok. - Persze :')) 
Énis felugrottam a színpadra. Odamemtem Jameshoz.. a többit sejthetitek. 

(Remélem idáig tetszik. De sajnos csak eddig folytatom. Majd kiderül milyen meglepetések lesznek. Addig is Bye: Mancii Møsonyi )









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése