2014. április 27., vasárnap

Egy sétával indult minden:

Sziiasztok!! Most már én is irok egy kis bevezetőt, Remélem idáig tetszetek a bejegyzéseim. Ha igen szavazzatok meg minden (: Bye: Mancii 

*a videóklipp bemutatója után*

Odamentem a csajokhoz akik a terem másik végén hamis mosolyja álltak.

-Csajok!!! El se hiszem ami történt...Lizi?? - mentem oda a csajokhoz.
-Lizi és Zayn elmentek Hawaiira. Amugy nagyon cukik voltatok fent a szinpadon :) - mondta Betty.
- Nagyon :33  Nem tudtunk róla hogy James erre készül...- mondta Vicky. Ekkor Betty és Kate egyszerre igy förmedtek rá Vickyre. - VICKYYYYY!!!!!
- Hogy mivan???? Ti tudtatok erről?? - mondtam kicsit hangosabban
- Ömm..aha. - válaszolta Vikcy kicsit szégyenlösen
-Na jó..igen tudtunk róla. Csak nem akartunk elmondani mert szerintunk nem lett volna akkora meglepetés ugy. - mondta Betty.
- Hát igazad van Bettykém. Mint mindig <3 - mondtam Bettynek és megöleltem.:) James odajött hozzánk.
- Nos elpakoltunk. A nap többi része a mienké. - mondta elégedetten James
-Oksa. És mit csináljunk?? - kérdezte Kate
 -Mit szolnátok egy közös piknikhez a parkban. - tette fel a kérdés Carlos
- Ez remek ötlet.. csak egy pillanat.
- Oksa. - majd megfordult és elkezdet terveszkedni a fiukkal. Én odamentem Freddyhez aki a teraszon üldögélt.
- Sziia Freddy. Mond mi baj. - mentem oda Freddyhez
- Nincsen semmi baj. - válaszolta szomorkásan
-Freddy ne mondjad. Ismerlek..na lökjed mi baj.
-Csak az..hogy mindenkinek van barátnője, csak nekem nem.
- Jaj Freddy. Ne aggodj.. te is megtalálod az igazit... Na de.. eljösz velünk piknikezni a parkba??
-Persze. 
- Szuper.. akkor 1 óra mulva légy a parkban.
-Okés. Akk 1 óra mulva ott tali.
-Oks akkor sziia.
-Halli. - mondta. Elindultam befelé.

Bementem. Am ekkor... BUMM... Betty nekemjött.

 -Minden okés Bettykém?? - kérdeztem Bettyt.
-Persze. Csak hülyébb lettem.xd - szolt Betty. Ekkor Carlos is megszólaltt.
-Betty..te ennél hülyébb? - Mondta gunyosan Carlos Bettynek
-Hadjad Carlos.. te dumálsz aki mézzel kenegeti a haját.=D - fordultam Carlos felé.
-Igen.xd - orditott nagyot Carlos aztan nekiált r
-Na jólvan. Menjünk készitsünk kaját.! 
-Megyek segítek. 
-Oksii.:) - mondta Betty nagy mossolyjal,
- én viszont átöltözök. - szoltam.
-Rendben Elen :) Majd szólunk ha kell segítség! - mondta Kate
-Oksii csajok. :) - válaszoltam majd elindultam fől.

Gyors felszaladtam a szobámba átőltözni a szobánkba. James is éppen ott volt. 

*Szobában*

-Itt az én gyönyörű jegyesem!! :* - szólt James és megölelt. - Minden oké??
-Persze szerelmem. De annyira sajnálom Freddyt. - válaszoltam neki kicsit szomorkás hangon. 
-Mért??
-Mert nincsen barátnője.
-Jaj.. ugyis lesz neki..
-Igazad van drágám. Na megyek átőltözök.
-Rendben szerelmem. Én lemegyek segíteni a többieknek.
-Okés. - James gyors adott egy puszit majd kiment a szobából. Gyorsan átőltöztem. Ekközben lent:

*Lent*

James lement és így szólt a többi lányhoz:
-Csajok.. ti nem mentek átöltözni?? - kérdezte tölük James.
-De amint ezzel végeztünk. - válaszolta Kate.
-Hadjátok..majd mi megcsináljuk. - szólt oda Logan.
-Okés.. akkor mi átőltözünk. - mondta a fiuknak Betty majd elnidultak fel átőltözni.

Mindenki átőltözött. 




Bettyn:


















Vickyn:




























Katen:






















Lizin:



















Rajtam:



















Gyors kisminkeltük magunkat. Elindultunk lefelé.. ám ekkor... megint leborultam a lepcsőről.:D

-Elena, jol vagy? - kérdezte Freddy megijedve.
-Persze.:) Csak szokásomhoz méltoan megnéztem a padlo minőségét.xD - válaszoltam. Ekkor mindenki szakatd a röhögéstől.:D
- Na gyere. - segitett felálni Freddy aztan leporoltam magam és igy szoltam.
- Kendall merre van?
- Kiment a parkba előkésziteni a piknikhez mindent. - válaszoltam Logan.
- Szerintem iduljunk el. Kendall most hívott. - szolt Carlos
- Rendben. - mondta Vicky és ki is perdült az ajton. Mi mentünk utána. Fél ora után kiértünk a parkba. Kendall már mindent előkészitett.

*Park*

- Sziasztok. Na milyen? - jött oda hozzánk Kendall. 
- Wow de jo lett.:33 - szolt Kate és odament Kendall mellé.
- Na akkor kezdjük enni. éééééhenhalok!!! - kiáltotta Vicky majd egy szempillantás alatt a kosárnál teremt. Elkeztünk nevetni, majd mi is leültünk enni. Mindent megettünk és elkeztünk összepakolni. James igy szólt:
- Skacok! Én hazaviszem a cuccokat. Megvártok?
- James neaggodj megvárunk itt. Utánna elmegyünk le a tengerpartra? - kérdezte Betty Jamestől.
- Persze. Akkor 20 perc és itt vagyok.
- Rendben. - Válaszolta Betty majd odament Loganhoz. - Loggie eljösz velem sétálni egyet?  
- Menjümk. - Majd elmentek.
Utánna Carol, Vicky, Kate és Kendall is elment. Márcsak én és Freddy maradtunk. Freddy félénken igy szólt.
-Elena elmegyünk mi is sétálni...Mint haver a haverral.
-Menjünk:) - majd elnidultun a moló felé. Freddy egész uton lefelé szegezett fejjel ballagott.
-Freddy! Na nincs semmi baj.. ne aggodj neked is lesz csajod.:))
-Tudom Elena.. de.. mi még mindig járnánk ha én nem dobtalak volna Trisáért..
-Ajjh Freddy.. ne rágodj a múlton..bármi is volt az elmúlt.. :)) 
-Igen de...
-Freddy nyugii..
-Rendben Elena. - ekkor megcsörrent a telefonom!

*Telefon*
-Elena hol vagytok? - szólt bele a telefonba James.
-A molónál.
-Oké ott találkozunk. 10 perc és ott vagyunk.
-Rendben. - gyors leraktam és odafordultam Freddyhez.
-Freddy mingyárt jönnek a többik.
-Oké. Akkor üljünk le a molóra. 
-Oks. - leültünk. 10 perc mulva.. valaki befogta a szememet és megpuszilt. - Hát te ki vagy?? 
-Elen nyugii!! Csak én szerelmem! - segitett fel a molóról James.
-Jajj te:3
-Hé Elen, Freddy merre van?? - kérdezte Kate.
-Az elöbb még itt volt! - ekkor megint megszólalt a telóm. Egy új SMS. 
Az SMS Freddytől jött.

"Elena! Elmentem kicsit gondolkozni. Este 8 kor tali a karneválon."

Na ez kicsit meglepett.. ekkor Carlos kikapta a telómat a kezemből.
-Freddy irta??
-Igen.. tényleg ma van a karnevál:D
-Jé tényleg.. ott is fel kell lépnünk. - került elő Betty is.
-Akkor induljunk el. - szólt Logan.
-Oks induljunk.- mondta Kendall és elindultam Kateval.

10 perc mulva odértünk a karneválra. Ám ekkor olyat látunk amit el se hittünk volna...

Sajna most csak ennyi fért bele.:/ De nem baj.. lesz majd még folytatás ;) addig is puszii mindenkinek.:)) Pease
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése