2014. június 25., szerda

Ez lehetetlen!

Na sziiasztok! Bocsi hg nem irtam a blogba csak nem volt jó a gépem!:( Na de sebaj! Mostmár tudok irni!:)) Remélem tetszeni fog az új rész! Puszii :*
Mancy :)

*Folytatás*

10 perc múlva odértünk a karneválra. Ám ekkor olyat látunk amit el se hittünk volna... Freddy egy barna hajú lánnyal csókolozot! Freddy hirtelen felénk nézett..de mi úgy tettünk mintha nem vettük volna észre őket. Elindultunk a kistó feletti színpad irányába. Közben erről a dologról beszélgetünk.

-Úristen..olyan ismerős volt az a csaj! - mondta Betty miközben visszapillantott.
-Ja nekem is rohadt ismerős volt! - erősitette meg Vicky.
-Elena min gondolkozol?? - kérdezte Kendall.
-Csajok..ez a csaj nem hasonlitott Lorinara?? - tettem fel a kérdést a többieknek.
-Csak nem..az a csaj aki miatt majdnem kivágtak a Brookliny suliból és nem ő volt az aki állandóan zaklatott? - szólalt meg Kate is.
-De ő az! -.-"
-De mit keres Freddy közelében? - tette fel a kérdést Carlos.
-Na ez jó kérdés.. - válaszoltam.
-Csendesebben már jönnek! - mondta Logan és erre hirtelen mindenki elkezdett nevetni mintha Carlos viccet mondott volna. Freddy és a ,,barátnője" futva jöttek oda hozzánk.
-Sziiasztok! Bemutatom nektek Lorinát!:) Csajok ti már ismeritek. 5-ig az osztálytársunk volt!:)) - szólalt meg boldogan Freddy.
-Sziiasztok! Én James vagyok. Ők itt Logan, Carlos és Kendall vagyis a BTR srácok. Örülünk hogy megismerhetünk.:)
-Sziasztok! Úristen..el se hiszem hogy a BTR srácokkal beszélgetek! ^.^
-Hát pedig hidd csak el!:) - mondta higgadtan Kendall.
-Öm.. sziia Lorina. Elena vagyok! Lehet hogy emlékszel rám! Egy mazsicsoportban voltunk. - köszöntem kicsit megszeppenve Lorinának.
-Uram ég! Elena!!!!! De rég láttalak. Meg se ismernélek ha nem te mondanád.:3 - mondta kedvesen Lorina majd megölelt.
-Lorina egyetlenem..Betty vagyok emlékszel?? - ment közelebb Betty.
-Bettykém..a hajad mit sem változott.
-Lorikám!!! - szaladt oda hamis mosollyal Vicky.
-Vicky te jó ég de megváltoztál.
-Szia emlékszel rám? Kate vagyok!:) - ment oda kimért higatsággal Kate.
-Katee!! Uram csajok el sem hiszem hogy mennyit változatok! 
-Mi se hiszük el!:3 - mondta Betty 
-Öm..csajok szerintem menünk kéne.. 10 perc és kezdünk. - mondta Kendall. 
-Rendben megyünk..Freddy foglaljátok helyeket magatoknak.- mondtam nekik.
-Rendben..na siessetek. - válaszolta Lorina. Elindultam a többiek után.. a többiek meglepetten beszéltek a dologról. 
-Te jó ég..lehet hogy Lorina megváltozott?? - mondta Vicky.
-Lehet.. - mondtam pozitívan.
-De..Elena neked nem furcsa ez? Idáig Trisa klubjában volt..- tette fel Betty.
-Mondjuk jah.. 

Felérkeztünk az öltözökhőz.. Gustavo és Kelly már ott vártak. Gyors elmentünk átöltözni, kisminkelni magunkat. Rekord idő alatt készek is lettünk. Elindultunk vissza a színpadhoz. Kb. 50 méterrel a színpad előtt (ahol Freddyék álltak akkor még).. megbotlottam és kiment a bokám! Mindenki szaladt hozzám.. kivéve Lorina. 

-Drágam minden rendben?? - kérdezte aggodva James.
-Nem..kiment a bokám!:'( - válaszoltam.
-Na..most igy hogy lépünk fel? - kérdezte Carlos.
-Sehogy! - mondta Griffin mosolyogva.
-De..akkor most mit teszünk? - kérdezte Logan.
-Menjetek vigyétek orvoshoz Elenát.. majd Katelyn beugrik helyetettek! - csapta rá Griffin.
-Köszi Griffin! - mondta hálásan Kendoo.

Kb. fél óra múlva kiléptünk a kórház ajtaján. Hála az égnek csak megzuzodott a lábam. Elindultunk hazafele. Amikor hazaértünk James bevitt a házba és lefeküdtünk aludni. Másnap reggel Carlos és Kendall hangjára keltünk. 

*Reggel*

-De Carlos...hidd már el hogy nem én voltam. - mondta idegesen Kendall.
-Csak te voltál este a szobánkban!! - ordította Carlos.
-De NEM én voltam!!!! Higgyél már nekem!! 
-Akkor ki??? - erre Logan és Betty hangját is hallotuk.
-Fiuk mi ez az ordibálás? - kérdezte fáradt hangon Betty.
-VALAKI ELLOPTA A SISAKOMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - orditotta Carlos torkaszakadtából.
-Ki lenne ilyen hülye már bocsi..mindenki tudja hogy te meghalsz a sisakod nélkül! - mondta eléggé elgondolkozva Logan. Erre Vicky és Kate (mit a szél) besprinteltek a konyhába!
-Az emeleten sincs! 
-Akkor hol lehet? - gondolkozott Carlos majd bekopogtatott hozzánk. - James!!!! Elena!!! Nyissátok ki az ajtót! - James kikelt az ágyból és kinyitotta az ajtót.
-Reggelt Carlos mívan? - mondta James ásítozva.
-Halli skacok. Bocsi hogy rátok tőrök de nem láttátok a sisakomat?
-Sziia Carlos! Nem bocsi! - mondtam miközben próbáltam felállni.
-Oké köszi!
-De mért? Már megint az öltözőben hagytad? 
-Nem..haza hozta! - mondta James eléggé érdekes hangon. - erre bejött Betty is a szobánkba.
-Jó reggelt! James.. Freddy és Lorina nincsnek itthon!
-De este eljöttek velünk haza! - mondtam.
-Igen én is emlékszem. - mondta Carlos is.
-Hát..ez egy picit furcsa..szerintetek nem? - mondtam.
-De egy kicsit. Na jó elmegyek átöltözök. - mondta James és elindult a fürdő irányába. Addig mi kimentünk a konyhába. Kendallék abban a pillanatban jöttek le az emeletről.
-Fel forgattuk az emeletet de.. - kezdte a mondatát Kendall.
-De sehol sincs.. - fejezte be Vicky.
-Háát akkor ez hivatalos..Carlos sisakját ellopták! - jelentette ki Logan elég furcsa fejjel:D Ekkor Betty sírására lettünk figyelmesek.
-SKACOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!! ELENAAAA!!!!!!!!!! VICKY!!!!!!!!!!! KATEE!!!!!!!!! GYERTEEEEEEEEK!!!!!! - kiabálta Betty síros hangon.
-Mi baj Betty?? - rohant be Kate pánikba esve.
-VALAKI ELLOPTA ANYUNK NYAKLÁNCÁT!!!!!!!! 
-Te jó ég..csak az maradt meg anyutól!:'( - mondtam és bekönnyezett a szemem.
-Nyugi Drágám ♥!! - jött oda James hozzám.
-Öm..bocsi hogy megkérdezem.. de mi történt anyukátokkal? - kérdezte Logan közben probálta vigasztalni Bettyt.
- Anyu, Elena születése után 1 évvel meghalt autóbalesetben!:'( - mesélte el Kate miközben Kendallt ölelgette. 
-Ohh részvétem!:( - mondta szomorúan Carlos.
-Csak az az egy nyaklánc maradt meg anyutól.:( - mondta Betty miközben törülgette a könnyeit. Addig én az ablaknál álltam.. mélyen elgondolkoztam azon hogy lehet hogy Lorina volt az aki ellopta a dolgokat. James odajött hozzám..ő is arra gondolt amire én. Visszamentünk a többekhez és elmondtuk nekik hogy mire gondoltunk.
-Gyerekek..nektek nem furcsa hogy csak azóta tűnnek el a dolgok mióta itt van Lorina?
-De egy kicsit furcsa..nekem nem volt túl szimpatikus a csaj.. - mondta Kendall.  
-Tudjátok mire gondoltam?? - kérdezte meg Logan.
-Nem..na lökjed.. - mondta James.
-Arra hogy...

Sajna mára csak ennyi lesz.. remélem tetszett ez a rész is!:)) Addig is puszii:*
Mosonyi Mancy :*






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése